Tuesday, January 10, 2012

Iarna cu picioare reci

N-am mai trecut demult pe aici, pe-acasă. Ştiam eu că nu m-aşteaptă nimeni. Poate de aia n-am trecut. E puţin frig, da-i totuşi bine. Nu-i nimeni. Doar eu şi iarna cu picioare reci. Uite de aia nu-mi place mie iarna. Că nu e albă ca-n poveşti. Că ninge degeaba.
Azi am văzut pe stradă o fată care zâmbea. De n-ar fi zâmbit, nici nu ţi-aş fi povestit. Ciudaţi şi rari oamenii care-şi zâmbesc lor, hai-hui, pe străzi murdare de mâzgă. Murdare de noi şi de voi. Normali suntem noi, ceilalţi, care nu zâmbim hai-hui, ci rar, de complezenţă şi prezenţă.
Vin fiert cu scorţişoară... miros de fulgi de zăpadă... şi focul... şi tu şi eu...Astea-s poveşti. Pereţii sunt surzi şi noaptea-i aproape.
De aia nu-mi place mie iarna. Că are picioarele reci. Şi că ninge degeaba.

8 comments:

Robert Geiss said...

...haunting...

Bieţîvan Ratat said...

! Mi se părea că-i plin de umbre pe aici. Cît despre zîmbete, ele s-au născut prea demult, le-a venit rîndul să plece, s-au uscat destul precum cîrnaţii pe cuie în beci.
Măcar tu ai văzut fulgii, chiar futili, chiar neaveniţi. Şi fulgilor le-a venit vremea. Urmează ghioceii născuţi din miros de pămînt reavăn şi încălzit.

Enrique G.A. said...

Buna ziua bellisima fotografie în B & N -
Salutări -.

Ady said...

Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com

Catwalk said...

Atunci sunt si eu o ciudata :)

Bianca said...

AS dori sa revii cu mai multe postari, pentru ca e ciudat sa citesc despre iarna in mojlocul verii, nu spun ca nu imi place ce ai scris, ba dimpotriva

José María Souza Costa said...

Invitación
Yo soy brasileño, y tengo un blog, muy simple.
Estoy lhe invitando a visitar-me, y se posible, seguimos juntos por ellos.
Fuerza, Alegría y Amizad.
Ven para acá, y deja un comentário, para YO, seguí en su blog con facilidad.

Abrazos, del Brazil.


http://www.josemariacosta.com

Bucuresti servicii said...

So cute , ce poza draguta :*