Thursday, November 11, 2010

autumn fairy



6 comments:

Bieţîvan Ratat said...

:-)))))))))))))
(...revin...)
:-)))))))))))))

Bieţîvan Ratat said...

Idea e că îmi place mult lucrătura asta. Şi mă amuză la fel de mult coloana sonoră aleasă, care n-are nici o treabă, dar e foarte dixtractivă, cam tot atît pe cît e de neadecvată.

Mihaela.Cojocariu said...

crezi tu asta? mie îmi dau o senzaţie euforico-ameţitoare şi lucrătura şi melodia. dar mai ales melodia. d'aia cred că, în sinea lor, se potrivesc :))

Marcel Eremia said...

Excelentă contopire între imagine, melodie şi starea de beatitudine dată de licoarea de sezon! Veselia de pe faţă, cercul descris de frunze, baloane de boabe de struguri, frunza de viţă ca articol de îmbrăcăminte toate sunt excelent legate.

Andrei Paul said...

bravo!

Bieţîvan Ratat said...

Mihaela: am înţeles, e bună explicaţia. Dacă în sinea ta se potrivesc, atunci mă bucur şi eu de amîndouă fără să mai îmi pun întrebări.