Wednesday, May 19, 2010

Tribute to Maria Tanase


13 comments:

Hudini said...

.... fara cuvinte ramas-am !

ma inclin cu respect

(sper sa nu raman inclinat..asa ca o statuie)

Monique said...

superb!

nicuh said...

excelent mihaela...

belu gheorghe said...

no....bine ai revenit :)

Ioan Ciobotaru said...

ma inclin si eu...ai doi inclinati acuma...:)

ogarafgan said...

Ai ascultat România te iubesc duminică? :)

Mihaela.Cojocariu said...

mulţumesc tuturor :)

ogăriţo, nu. în timpul meu liber prefer să evit cam tot ce are legătură cu presa :D

Alexandru Hategan said...

Mihaela, e extraordinara fotografia ta, sau mai bine zis LUCRAREA. Felicitari !!!

ogarafgan said...

A fost jumătate din emisiune dedicată Mariei Tănase, unul din glasurile care mă fascinează. La fel cum mă fascinează Frida, nu glasul firește :)

Mihaela.Cojocariu said...

atunci înseamnă că a fost pierderea mea...
şi nu mă aşteptam ca cele două femei (singurele) care mă fascinează pe mine să mai fascineze şi pe altcineva în egală măsură :D

keltghost said...

Foarte fain! si fotografia si faptul ca ii aduci tribut Mariei Tanase :)

José Ramón said...

O imagine foarte original.Un foarte interesant blog.

Salutări de la creativitatea si imaginatia fotografii de José Ramón

Ania said...

Frumos, feminin, delicat, mioritic.