Tuesday, February 23, 2010

where future has no place





13 comments:

Hudini said...

Imi plac astea cu ferestrele..io nu am apucat :( nu mai aveam loc pe un card si nu il gaseam pe celalalt ..

ma inclin

TOD said...

Fiecare cu ce n-are :)
Mie imi plac tare mult cele din interior, mai ales prima. Si mor de ciuda ca n-am intrat si io din cauza ca mi se aburea sticla intr-un mare fel. Am umplut insa cardu de pocnitori cu copii (de-ai lu Dara!? :D) cocotati prin copaci...

David Postatny said...

Foarte faine pozele. Toate. Iar titlul ales e cel mai potrivit. Felicitari si mai hai pe aici.

nete said...

viitorul se uita pe fereastra, viitorul se bucura si nu tine cont de prezent

m-ai facut sa zambesc, multumesc!

pisit said...

Superbe imaginile... imi place ca desi toti am colindat aceleasi locuri fiecare a "vazut" altceva poate un motiv in plus pentru care fiecare om e unicat...(cum spunea si Horhhe alte unghiuri).Eu v-am "vazut"pe voi...

Joe said...

Exelente serie, felicitaciones!! Joe

Bieţîvan Ratat said...

Aşteptam cu mult interes viziunea dvs. despre ceea ce s-a întîmplat la workshop. A meritat aşteptarea. Îmi place că aţi ”îndulcit” atmosfera din căsuţa amărîţilor cu puţintică sepia şi un gram de strălucire. Ceilalţi fotografi au abordat sumbru subiectul. Dvs. aţi romanţat povestea, şi mi se pare că dă bine aşa. Şi un strop de culoare pe restul fotografiilor parcă reduce distanţa dintre NOI şi EI.

kyungmee said...

Wonderful series! Your photos are always amazing and to perfection!

Mihaela.Cojocariu said...

mulţumesc :)
astea au fost şi singurele pe care le-am făcut în interior.
n-am intenţionat să arăt nefericirea lor pentru că mie nu mi-au părut nicio clipă nişte copii nefericiţi. chiar deloc. abia când vor creşte puţin mai mari vor vedea că ACOLO, viitorul nu-şi are locul. şi abia atunci vor suferi.
de fiecare dată când ajung printre ei îmi aduc aminte de buna mea prietenă din copilărie care era una dintre ei. Şi de fiecare dată mă copleşeşte.
au fost nişte zile excelente. şi totuşi, eu n-am reuşit să umplu nici măcar un card de 1G :)
*Radu, mulţumim de locaţie şi primire.
*Hudini, TOD, pisit - sper să mai repetăm ieşirea :)
*nete - mă bucur că te-am făcut să zâmbeşti şi te ami aştept pe aici
*Joe, kyungmee - thank you so much for your words and visit
*Adi, mulţumesc mult de tot pentru obiectiv şi sper că data viitoare o să îţi revendici postul de Paharnic Şef (pentru care cred că va trebui să te baţi cu Hudini :)))

Ioan Ciobotaru said...

paharnic saf? cum? unde?

Mihaela, brava iar!

Mihaela.Cojocariu said...

aoleu! cred că se-nteţeşte lupta :)))

Andrei Paul said...

Frumos, ca de obicei.

Lorenzo said...

I love you blog!