Monday, October 20, 2008

another sunset








9 comments:

mini excavator rental said...

not bad.

new holland loader said...

im your favorite reader here!

mitsubishi excavator said...

sure, why not!

skid loader for sale said...

thats amazing story.

used excavator said...

very nice! hahahahaha

used excavator parts said...

i think you add more info about it.

Mladin Adrian said...

ioiiiiii ..........

imi plac primele, ultimele asa la inclinatie de 45.... nu sunt prea interesante doar ca...., culori, locatie......

Cristi said...

Intrebare de 10 puncte. Intr-o zi cu soare cand vei avea putin timp liber si putina putere de concentrare crezi ca iti poti aduce aminte in ce locatie au fost facute cadrele acestea? Am mai vazut ceva similar dar ce ai postat aici mi se pare cu totul si cu totul altceva si tocmai de aceea imi scot basca si respectuos exclam: Bravo!

Mihaela.Cojocariu said...

pozele sunt facute la Eforie, fostele bai de la lacul Techirghiol. E o locatie interesanta, intr-adevar. Eu am fost in trecere pe acolo, dar merita exploatata locatia.
Multumesc frumos pt aprecieri si trecere.
O zi frumoasa!